Cele szkolenia
Podniesienie umiejętności obsługi klienta, nabycie umiejętności budowania długofalowych relacji, poprawa umiejętności komunikacyjnych, wzrost motywacji i zaangażowania. Szkolenie skierowane do pracowników i pracodawców, dyrektorów handlowych, specjalistów ds. sprzedaży i budowania relacji w firmie. Badania rynku pokazują, iż w Polsce przedsiębiorstwa wciąż koncentrują się na bieżącej sprzedaży, a nie na budowaniu lojalności klientów. Jak zatem sprawić, aby przekształcić klienta realnego w klienta lojalnego? Sukces tkwi w profesjonalnej obsłudze klienta. Takiej, gdzie koniec procesu sprzedaży rozpoczyna proces budowania lojalności i właściwych relacji pomiędzy kupującym a sprzedającym. Gdzie obsługa wie, w jaki sposób zbudować pozytywne doświadczenia klienta.
Ramowy program usługi
Dzień 1
- Skuteczna sprzedaż – na czym polega.
- Jakość widziana oczami klienta.
- Obsługa klienta – wymiar przedmiotowy.
- Obsługa klienta – wymiar osobowy.
- Obsługa klienta – wymiar ukryty.
Dzień 2
- Autodiagnoza poziomu komunikacji.
- Zbieranie informacji od klientów.
- Udzielanie informacji klientom.
- Uzależnienie – jak budować lojalność klientów.
Efekty uczenia się
- Potrafi zarządzać doświadczeniami klientów, co stanowi klucz do uzależniania ich od firmy.
- Posługuje się skutecznymi metodami w procesie obsługi.
- Wie, jak w prosty sposób i skutecznymi metodami zbudować pozytywne doświadczenia klientów.
Organizator
FUNDACJA FORUM INICJATYW ROZWOJOWYCH
ul. Lipowa 32 lok. 304, 15-426 Białystok
tel.: 085 675 00 17, 509 198 202
www.fir.org.pl, e-mail: szkolenia@fir.org.pl
Szczegóły
- Czas trwania: 16 godz.
- Materiały dydaktyczne.
- Materiały piśmiennicze [notatnik, długopis].
- Dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia.
- Konsultacje poszkoleniowe.
Trener
Paweł Niemotko
- Od ponad 20 lat wykładowca akademicki, prowadzący zajęcia na studiach stacjonarnych, niestacjonarnych, podyplomowych i MBA.
- Specjalista w szkoleniach z zakresu sprzedaży i obsługi klienta.
- Ponad 6000 zrealizowanych godzin szkoleniowych na rzecz wielu firm z terenu całego kraju.
- Stawia na formę warsztatową prowadzenia zajęć i motywację uczestników.