Cele szkolenia

Podniesienie umiejętności obsługi klienta, nabycie umiejętności budowania długofalowych relacji, poprawa umiejętności komunikacyjnych, wzrost motywacji i zaangażowania. Szkolenie skierowane do pracowników i pracodawców, dyrektorów handlowych, specjalistów ds. sprzedaży i budowania relacji w firmie. Badania rynku pokazują, iż w Polsce przedsiębiorstwa wciąż koncentrują się na bieżącej sprzedaży, a nie na budowaniu lojalności klientów. Jak zatem sprawić, aby przekształcić klienta realnego w klienta lojalnego? Sukces tkwi w profesjonalnej obsłudze klienta. Takiej, gdzie koniec procesu sprzedaży rozpoczyna proces budowania lojalności i właściwych relacji pomiędzy kupującym a sprzedającym. Gdzie obsługa wie, w jaki sposób zbudować pozytywne doświadczenia klienta.

Ramowy program usługi

Dzień 1

  • Skuteczna sprzedaż – na czym polega.
  • Jakość widziana oczami klienta.
  • Obsługa klienta – wymiar przedmiotowy.
  • Obsługa klienta – wymiar osobowy.
  • Obsługa klienta – wymiar ukryty.

Dzień 2

  • Autodiagnoza poziomu komunikacji.
  • Zbieranie informacji od klientów.
  • Udzielanie informacji klientom.
  • Uzależnienie – jak budować lojalność klientów.

Efekty uczenia się

  • Potrafi zarządzać doświadczeniami klientów, co stanowi klucz do uzależniania ich od firmy.
  • Posługuje się skutecznymi metodami w procesie obsługi.
  • Wie, jak w prosty sposób i skutecznymi metodami zbudować pozytywne doświadczenia klientów.

Organizator

FUNDACJA FORUM INICJATYW ROZWOJOWYCH

ul. Lipowa 32 lok. 304, 15-426 Białystok

tel.: 085 675 00 17, 509 198 202

www.fir.org.pl, e-mail: szkolenia@fir.org.pl

Szczegóły

  • Czas trwania: 16 godz.
  • Materiały dydaktyczne.
  • Materiały piśmiennicze [notatnik, długopis].
  • Dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia.
  • Konsultacje poszkoleniowe.

Trener

Paweł Niemotko

  • Od ponad 20 lat wykładowca akademicki, prowadzący zajęcia na studiach stacjonarnych, niestacjonarnych, podyplomowych i MBA.
  • Specjalista w szkoleniach z zakresu sprzedaży i obsługi klienta.
  • Ponad 6000 zrealizowanych godzin szkoleniowych na rzecz wielu firm z terenu całego kraju.
  • Stawia na formę warsztatową prowadzenia zajęć i motywację uczestników.