Cele szkolenia
Podniesienie umiejętności sprzedaży, nabycie umiejętności budowania długofalowych relacji, poprawa umiejętności komunikacyjnych, wzrost motywacji i zaangażowania. Szkolenie skierowane do pracowników i pracodawców, dyrektorów handlowych, pracowników działów sprzedaży. Chyba każdy, jako Klient, może sobie przypomnieć choć jeden przypadek uczucia satysfakcji. To on zdecydował, co mu jest potrzebne, co kupi, w jakiej cenie i gdzie. Trafił na profesjonalnego handlowca, który jako postronny/ obiektywny konsultant prowadził Klienta przez cały proces zakupu. Jak ważna i skuteczna jest taka umiejętność? Jak bardzo przydałaby się w Państwa Firmie? O ile poprawiłaby się atmosfera, relacje handlowe i satysfakcja Państwa klientów, gdy Państwa Pracownicy nabędą umiejętności tak skutecznej sprzedaży i wprowadzą nabyte techniki w życie?Ramowy program usługi
- Przygotowanie do negocjacji
- Negocjacyjna gra symulacyjna, analiza i wnioski.
- Praktyczne wskazówki oraz unikanie błędów w przygotowaniach do rozmowy negocjacyjnej.
- Wykorzystanie technik w tworzeniu pola negocjacji.
- Schemat otwarcia rozmowy negocjacyjnej.
- Argumentowanie i kontrargumentowanie w negocjacjach.
- Techniki negocjacyjne i praktyka
- Techniki negocjacyjne – poziom zaawansowany.
- Trening praktyczny pracy z technikami negocjacyjnymi.
- Analiza technik relacyjnych i perswazji w negocjacjach oraz reakcje na manipulacje klientów.
- Taktyczne budowanie sekwencji obrony ceny.
Efekty uczenia się
- Po ukończonym szkoleniu Uczestnik wie jak skutecznie sprzedawać i wprowadzać zaprezentowane techniki w życie.
- Wie jak zdobywać i utrzymać zadowolonych klientów oraz współpracowników.
- Warsztat nastawiony na wiedzę i postawę.
- Warsztat sprzedażowo-motywacyjny.
Organizator
FUNDACJA FORUM INICJATYW ROZWOJOWYCH ul. Lipowa 32 lok. 304, 15-427 Białystok tel 085 675 00 17, 509 198 202, www.fir.org.pl, e-mail: szkolenia@fir.org.plTrener
Paweł Niemotko- Od ponad 20 lat wykładowca akademicki, prowadzący zajęcia na studiach stacjonarnych, niestacjonarnych, podyplomowych i MBA.
- Specjalista w szkoleniach z zakresu sprzedaży i obsługi klienta.
- Ponad 6000 zrealizowanych godzin szkoleniowych na rzecz wielu firm z terenu całego kraju.
- Stawiający na formę warsztatową prowadzenia zajęć i motywację uczestników.
Szczegóły
- Czas trwania: 16 godz.
- Materiały dydaktyczne.
- Materiały piśmiennicze [notatnik, długopis].
- Dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia.
- Konsultacje poszkoleniowe.